(9 Gambar) Sayu: Selfie Terakhir...Baju biru,tudung pink dan seluar sudah dijumpai ..namun jasad belum ditemui


KUCHING : Satu lagi klu baharu iaitu penemuan seluar hitam milik jururawat Nurul Wazieyana Mohd. Yusof, 23 tahun dari Tangkak, Johor yang dipercayai hilang 3 hari lalu di Pasir Panjang di Kuching dijumpai petang tadi.

Ketua Bomba dan Penyelamat Zon Kuching, Tiong Ling Hii memberitahu ia dijumpai di tempat yang sama baju dan tudung ditemui.




















Ketika itu, jelasnya beliau memantau bersama 6 anggotanya di kawasan yang sama iaitu 3 kilometer dari tempat kejadian dan kurang 5 minit anggota bomba yang lain menjumpai seluar tersebut hanyut dibawa gelombang dan koyak di bahagian punggung, lutut dan paha.

Beliau menjelaskan, rakannya mengesahkan bahawa ia merupakan seluar mangsa yang digunakkanya pada hari kejadian.


Sehubungan itu, Tiong memberitahu pihaknya dengan bantuan JPAM, APMM serta pasukan polis akan meneruskan operasi sehingga 7 malam dan mereka akan lebih fokus kepada kawasan pakaian mangsa ditemui dan kemungkinan mangsa juga akan ditemui di tempat yang sama.


Manakala di bahagian darat pula akan diteruskan sehingga malam.
Seluar tersebut diserahkan kepada pihak polis untuk ujian forensik.


Pada pukul 1.00 petang tadi, anggota JPAM menjumpai baju, tudung dan pin tudung yang disyaki terahkir dipakai mangsa di lokasi yang sama./ROSE



(9 Gambar) Sayu: Selfie Terakhir...Baju biru,tudung pink dan seluar sudah dijumpai ..namun jasad belum ditemui Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel