(5 Gambar) ROSYAM NOR ADA 3 KERETA SPORTS MEWAH BERNILAI 8 JUTA?

ROSYAM ADA KERETA SPORTS MEWAH 8 JUTA?

ISU KERETA MEWAH RM8 JUTA – ROSYAM NOR KUNCI MULUT

Memang ‘gila kentang’ apabila pelakon dan penerbit Suhan Movies & Trading,
iaitu Datuk Rosyam Nor didakwa memiliki tiga kereta mewah bernilai RM8 juta. Biar betul..!

Untuk info semua, Rosyam didakwa memiliki kereta jenis sport seperti McLaren
MP4, Aston Martin DB9 dan Aston Martin Rapide. Fuyyooo… mahal tu Datuk. Heh.


“Hak milik siapa kereta itu tak penting. Bagi saya, tak patut jadi isu pun jika ia hak saya
. Kalau saya nak pakai pun, salah ke?” tanya Rosyam seolah naik angin bila diaju soalan oleh
media mengenai hak milik kereta tersebut.

“Tiada penjelasan lanjut yang perlu diberikan berhubung dakwaan itu kerana soal memiliki
kereta mewah adalah urusan peribadi yang tidak perlu digembar-gemburkan.

“Tiada komen daripada saya. Saya tak nak cerita lanjut. Bila tiba waktu sesuai,
nanti saya akan beritahu.

“Benda ini terlalu peribadi untuk diceritakan, jadi saya harap tiada pihak cuba untuk
cetus kontroversi pula, ujarnya dipetik sebagai berkata.

“Adakah satu kesalahan kalau saya benar-benar pakai tiga kereta mewah atau salah
ke kalau saya hanya pinjam kereta-kereta itu?

“Itu saja saya boleh cakap. Untuk penjelasan lebih, saya minta maaf tak dapat cakap lanjut,
” tambah Rosyam penuh teka-teki.

Dalam hal ini, rasanya kereta itu dipinjam/sewa untuk digunakan dalam filem
terbarunya yang berjudul Balistik.

Iyalah… takkan Rosyam nak membazir beli kereta mahal macam tu. Bukan tak
mampu, tapi wang RM8 juta tu cukup besar dan ia boleh digunakan sebagai
modal oleh Rosyam bagi menerbitkan filem baru. Tak gitu?
3 gambar di bawah pic hiasan tapi klu 3 model sportcar rosyam tu
mmg tu lah pic nya..









(5 Gambar) ROSYAM NOR ADA 3 KERETA SPORTS MEWAH BERNILAI 8 JUTA? Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel