Inilah Respon Fazura Yang Membuatkan Air Mata Jatuh Berlinangan Mengenai Perkahwinan Shaheizy Sam!



Dulu kecoh apabila dikatakan Fazura mengaku dia pernah 
bercinta denganShaheizy Sam ketika selepas mereka digandingkan di dalam filem ‘Manisnya Cinta Di Cappadocia’. Namun, Sam menafikan perkara tersebut dan mengaku bahawa mereka
hanya kawan biasa sahaja.
Mengenai isu perkahwinan Sam yang bakal diadakan tidak lama lagi ini,
beliau menerima berita tersebut dengan hati terbuka dan mendoakan kebahagiaan
Sam dan Syatilla. Malah, dia sudi ke majlis mereka jika dijemput.


“Saya gembira untuk mereka dan mendoakan agar Sam dan Tilla (Syatilla) bahagia ke anak cucu. Kalau dijemput, saya pergi untuk sama-sama meraikan hari bahagia mereka.”
Namun, dia tidak berasa sedih dengan berita ini dan mengakui dia juga bersedia
untuk menjadi isteri orang jika diizinkan tidak lama lagi.
“Saya bukan untuk dia dan dia bukan untuk saya. Saya gembira untuknya. Doakan yang terbaik dan terima kasih kepada semua peminat. Saya juga bersyukur kepada Allah atas rezeki dan rahmat daripada-Nya.”
Apapun, perkara yang lepas jangan diungkit lagi. Mungkin jodohnya dengan 
orang lain Apapun, kami doakan supaya jodoh Fazura ditemui dalam masa
 terdekat. Siapa tahu mungkin lepas ini giliran dia pula berkahwin?

Kredit: http://beritapsiko.blogspot.com/

Inilah Respon Fazura Yang Membuatkan Air Mata Jatuh Berlinangan Mengenai Perkahwinan Shaheizy Sam! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel