(GAMBAR) Sanggup Buat Apa Sahaja Untuk Filem, Lihat Wajah Terkini Aamir Khan Yang Amat Mengejutkan!


Ini baru namanya pelakon hebat, sanggup korbankan bentuk fizikal semata-mata untuk menjayakan wataknya dalam sebuah filem. 

Pelakon popular Bollywood, iaitu Aamir Khan telah mengejutkan para peminat dan media hiburan di sana dengan penampilan terbarunya. 

Kelibat Aamir yang kelihatan sudah gemuk mula menarik perhatian orang ramai, menurut laporan media Bollywood.. Aamir telah mengambil keputusan untuk menaikkan berat badannya sehingga 25 kilogram hanya untuk menjayakan watak dalam filem terbarunya ‘Dangal’. 

Disebabkan berat badannya yang gemuk itu, Aamir kini telah digelar seperti watak karton ‘Baymax’ oleh penduduk India.. Tubuh yang besar dan badan yang gendut, memang macam ‘Baymax’ sebijik wei.. Hahaha. 

Apapun, imej tersebut tak akan dikekalkan oleh Aamir.. Berat badan dia naikkan hanya untuk filem terbarunya.. Selepas penggambaran filem itu selesai, dia akan kembali turunkan berat badannya semula kepada normal. 

Pelakon macam ini yang patut dapat anugerah pelakon terbaik.. Mana nak jumpa pelakon sanggup naikkan berat badan dua kali ganda hanya untuk watak.. Kat Malaysia ada ka artis yang sanggup, nakkan berat badan? Kalau ada pun, lepas tu berat dah tak turun-turun.. Hehehe.. 

Sumber: http://www.kamithemedia.com

(GAMBAR) Sanggup Buat Apa Sahaja Untuk Filem, Lihat Wajah Terkini Aamir Khan Yang Amat Mengejutkan! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel