'Dalam Dunia Ini, Hanya 3 Tangan Orang Ini Saya Cium' - Ahmad Maslan

KUALA LUMPUR - Datuk Ahmad Maslan hari ini merayu kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad agar berhenti menyerang kerajaan, lapor Suara.tv.

Menurutnya, tindakan itu tidak akan membawa sebarang kebaikan untuk Malaysia.

"Saya berharap beliau (Mahathir) berubah kepada apa yang dilakukan itu tidak memberikan sebarang kebaikan kepada agama, bangsa dan negara.

"Saya amat menghormati beliau kerana di dalam dunia ini, hanya tiga orang sahaja yang saya cium tangannya ketika bersalam. Pertama, arwah ayah saya, kedua Tun Abdullah Ahmad Badawi dan ketiga, Tun Dr Mahathir Mohamad.

"Itulah harapan ikhlas dari saya yang masih menganggap Tun Dr Mahathir sebagai negarawan dan idola politik," katanya. - THEHYPEMEDIA.COM

'Dalam Dunia Ini, Hanya 3 Tangan Orang Ini Saya Cium' - Ahmad Maslan Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel