Luahan Hati Pelanggan Dilayan KURANG AJAR oleh Cik Jaga Kaunter JKM


Seorang pengguna Facebook, Puan Anne memuatnaik status luahan hati mengenai layanan buruk yang diterimanya ketika berurusan dengan seorang penjawat awam di Kaunter Jabatan Kemajuan Masyarakat Cawangan Hulu Langat, Selangor.

Baca luahan hati beliau:


Akibat sikap buruk penjawat awam itu, luahan hati Puan Anne dan Gambar penjawat awam itu tersebar di media sosial dan mendapat respon negatif dari ramai orang. Bahkan penjawat awam yang lain turut sama menghentam wanita itu.

Di dalam komen itu juga, seorang penjawat awam dari Pejabat Menteri Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWM) turut memberikan respon mengatakan tindakan telah diambil terhadap wanita itu. 


Semoga menjadi pengajaran kepada penjawat awam yang sering berurusan dengan orang awam. Teringat kempen  3S: (Sapa Senyum Sopan) yang dilancarkan satu masa dahulu untuk kakitangan awam.


Sumber: Tengoktvonline.blogspot.com

Luahan Hati Pelanggan Dilayan KURANG AJAR oleh Cik Jaga Kaunter JKM Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel