Shahrol Shiro dan Tauke Dihentam Teruk Peminat ERA, Jom LIHAT !

Siapa yang sering mendengar Era Fm, mesti tau tentang satu slot terbaru yang dilancarkan Era Fm baru-baru ni.. Slot untuk petang yang diberi nama ‘Sate’.. Mula tu ramai jugak yang tertanya-tanya siapa tiga orang individu yang bakal menjadi penyampai untuk slot ni..
Tiga orang yang bertuah menjadi penyampai ini ialah Shahrol Shiro, Adi Fashla dan Tauke Jambu.. Mulanya Miss A ingat dengan penampilan terbaru ‘Sate’ ni akan mendapat sambutan yang baik dari pendengar..
Lain pulak cerita, bila kemunculan Sate ni telah mendapat kecaman dan kritikan negatif dari para peminat dan pendengar radio Era Fm.. Hmm memang tak syok ke? Miss A selalu dengan radio Era pagi-pagi je untuk slot JoHaRa Pagi Era.., sebab yang tu memang terbaik..hehehe.
Disebabkan slot Sate ni ada peminat tu dah nak mau dengar radio Era Fm di waktu petang! Memang beri kesan mendalam betul..
Alah mereka ni pun baru lagi, mungkin masih nak mencari rentak dan keserasian.. Tak silap Miss A tauke dan Shahrol tu memang tak dak langsung basic pasal penyampai radio.., bagi la mereka ni sedikit peluang untuk melakukan yang terbaik.. Lama-lama nanti ok la tu.. -utaranewz

Shahrol Shiro dan Tauke Dihentam Teruk Peminat ERA, Jom LIHAT ! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel