Pencuri Hantar Surat Minta Maaf Setelah Memecahkan Cermin Kereta Ustaz

GOMBAK - Seorang pencuri telah memecah cermin sebuah kereta milik imam masjid Al-Syakirin, Gombak untuk tujuan merompak.

Dalam kejadian yang berlaku pada waktu maghrib itu bagaimanapun, tiada apa-apa barang yang hilang dalam kereta Proton Pesona milik Ustaz Muhaimin itu. 

Entah apa hidayah yang diterimanya, pencuri itu telah meninggalkan sebuah nota buat Ustaz Muhaimin berserta dengan wang RM150, sebagai kos gantirugi cermin kereta yang pecah.

"Assalam, 

Sy mohon ampun pada tuan. Tolong jangan buat apa-apa pada saya. Kalau tuan ada buat apa-apa pada saya, tolong tarik balik. Saya tak ambil apa-apa dari kereta pesona belakang masjid magrib hari tu.

"Kesian lah kat saya ustaz, tolonglah tarik balik kalau ustaz ada buat apa-apa pada saya.

"Saya janji takkan pecah kereta tuan. Saya sekalikan RM150 untuk tuan ustaz baiki cermin balik. Tolonglah jangan buat apa-apa pada saya," rayunya.  - MYMEDIAHUB

Foto kredit Oh!Media

Pencuri Hantar Surat Minta Maaf Setelah Memecahkan Cermin Kereta Ustaz Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel