(4 GAMBAR) Tok Bomoh Guna Facebook Tawar Khidmat Puja Nombor Ekor!


Semakin hebat bomoh zaman sekarang apabila telah menggunakan laman facebook untuk membuat membuat kerja tahyul dan khurafat apabila terdaapt seorang individu menawarkan khidmat nombor ekor yang diberi jaminan untuk kena.

Yang lebih membimbangkan apabila page tersebut kini mendapat lebih 20 ribu like dan beliau kini giat menjalankan perkhidmatan kepada kaki  nombor di facebook yang kebanyakan terdiri dari melayu beragama Islam.

Yang lebih teruk agi beliau juga mendedahkan peralatan yang digunakannya untuk aktivit pemujaan seperti strika ayam jantan lama dana batu berbentuk kura-kura yang dipercayai mempunyai kuasa majik.




Sudah seperi page bisnes online dimana pelanggan ayng berjaya akan memberikan testimoni dan tok moh ini juga mempunya tertimoni perlanggan dia sendiri.


Yang lebih menunjukkan kebodohannya apabila Tok Moh itu berpesan agar duit yang dimenangi itu perlu digunakan sebaik-baiknya, jangan mudah lupa diri serta bersedekahlah kepada mereka yang memerlukan selain dari mengucap "Alhamdulillah" di atas rezeki yang diterima oleh para pelanggannya itu.

Beliau membuat kerja terkutuk ini dengan mengaitkan nama Islam seolah-olah perkara ini halal di mata Islam. Kami memohon pihak JAKIM dan PDRM memandang serius perkara ini kerana perkara ini boleh menyesatkan orang Islam di Malaysia.-Siakapkeli.com.my

(4 GAMBAR) Tok Bomoh Guna Facebook Tawar Khidmat Puja Nombor Ekor! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: InfoGugel